بعضیا به دنیا میان تا بعضیای دیگه بتونن این دنیا رو ، زیبا ببینن. اگرچه که "فاصله تجربه ای بی هوده است" ولی این بیهودگی باعث نمیشه که بعضی حس ها از بین برن یا حتا کمرنگ بشن. نه این فاصله ، با همه ی خر بودنش ، با همه ی آزاردهندگیش، نمیتونه کاری کنه که به این حس خوب ِ آشنایی خدشه ای وارد بشه . دوستایی که وبلاگ به من داده ، رفاقتایی که از این دنیای مجازی ، واقعی و دیداری شد ، چیزیه که باعث میشه خداوندخدا عاشق است...
ما را در سایت خداوندخدا عاشق است دنبال میکنید
برچسب: دوستانی, نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: جمعه 21 مهر 1396 ساعت: 13:15